Sam

Wanneer je voir iets komt nemen de medewerkers alle tijd voor je. Ze dringen je niets op en laten jezelf de keuze maken. Qua service kun je niet beter hebben, een belletje naar de winkel en men gaat... Wanneer je voir iets komt nemen de medewerkers alle tijd voor je. Ze dringen je niets op en laten jezelf de keuze maken. Qua service kun je niet beter hebben, een belletje naar de winkel en men gaat aan de slag om je te helpen.

Janneke Vletter

Zeer snelle service, goed personeel.

W.Kok

Ik acht de installatie kosten als voor de droger alleen een stekker in een wcd hoeft te worden gedaan ad 21,50 wat aan de hoge kant.
Voor de rest was alles oké (uitleg en brengen)

Dhr. P Schaap

Zoals gewoonlijk: Goed

P. van Delft

Vakkundig personeel

jaap hoek

Het gaat om aandacht en.....toevallig zitten wij in de doelgroep die Jan voor ogen heeft

C&W

Geen moeite teveel om ter plaatse een lastige situatie op te lossen door de heren Victor en Rob.

m dijk

Bij mij ging het niet om een aankoop. Heb zelf vergeten laadklep van m n bovenlader wasmachine goed te sluiten. Daardoor raakte de trommel geblokkeerd. Om 9 uur in de winkel met een reparatie... Bij mij ging het niet om een aankoop. Heb zelf vergeten laadklep van m n bovenlader wasmachine goed te sluiten. Daardoor raakte de trommel geblokkeerd. Om 9 uur in de winkel met een reparatie verzoek.
lastig met de kerstdagen voor de deur.Om kwart over 10 gaat de bel. De baas zelf kwam poolshoogte nemen maar dat niet alleen hij bracht ook handgereedschap mee om m n machine te repareren. Een uurtje later komt Jan de woonkamer in en zegt je was draait hoor. Klasse Jan.

Gertjan Buis

Nette verkoper en goede installateurs