Particulier

Online hadden wij een vaatwasser besteld, maar bij telefonische navraag in de winkel in B'hoek bleek deze machine voorlopig niet voorradig. Dat was niet kenbaar gemaakt op de site.
Het...
Het telefoongesprek verliep sowieso zeer onplezierig en onklantvriendelijk. Zo van: waarom heb je geen stillere vaatwasser besteld en waarom niet een duurdere?
Na deze ervaring waren we van plan de hele aankoop te cancellen, maar we besloten toch nog even bij de winkel langs te gaan.
De meneer die we aan de telefoon gehad hebben, hebben we niet in de winkel gezien. Daarentegen zijn we heel prettig geholpen door Timo Suyker, waarop we alsnog besloten hebben een vaatwasser bii jullie te kopen.

H.Jacobi

Vervelend is dat je kort na de bestelling niet weet wanneer de bestelling wordt geleverd. Hierover wordt in het geheel niet gecommuniceerd. Ook de winkel van Electro-World, die in de correspondentie... Vervelend is dat je kort na de bestelling niet weet wanneer de bestelling wordt geleverd. Hierover wordt in het geheel niet gecommuniceerd. Ook de winkel van Electro-World, die in de correspondentie wordt genoemd, verwijst je dan weer naar het algemene klantennummer. Minpuntje.

Rob Deurman

Perfect geholpen. Pluim!

wolf

Snelle , adequate service.

Joosten

Goede service

Loecke Dedel

Altijd goed geregeld

G.j. van den Bogerd

Goed en plezierig bedrijf.

Jolanda de Greef

Super geholpen veel duidelijke uitleg netjes geplaatst top