J. La Brijn

Je kunt van dit bedrijf op aan.

Zeer deskundig advies

Yvonne van Gemeren

Gaan wel eens vreemd, maar krijgen daar over het algemeen spijt van! Kortom een fijne, behulpzame, aardige zaak !!

Ik heb enige tijd geleden gevraagd of iemand van het bedrijf bij mij thuis langs wilde komen om een advies te geven t.a.v. de vernieuwing van mijn (uitgebreide) audio-installatie. Daartoe was men... Ik heb enige tijd geleden gevraagd of iemand van het bedrijf bij mij thuis langs wilde komen om een advies te geven t.a.v. de vernieuwing van mijn (uitgebreide) audio-installatie. Daartoe was men niet bereid. Dus ben ik naar Expert gegaan die dat wel en naar tevredenheid hebben gedaan! Met als gevolg dat ik diverse aankopen heb gedaan bij Expert. Ik vind dat niet zo best van Van Dijk!

De Kousemaeker

Tv mijnheer had weinig tijd, geen uitleg en liet verpakking achter.

Netjes antwoord op mijn vraag en mooi product.

Anneke Kentie

Eerlijk en snel

In aankoopfase: uitmuntend. Bij installatie: Prettige mensen. Apparaat op het oog horizontaal gezet; heb ik later zelf moeten corrigeren. Bijbehorende app niet geïnstalleerd, want "nog nooit mee... In aankoopfase: uitmuntend. Bij installatie: Prettige mensen. Apparaat op het oog horizontaal gezet; heb ik later zelf moeten corrigeren. Bijbehorende app niet geïnstalleerd, want "nog nooit mee gewerkt".

Altijd alle tijd om advies over producten te geven.