C.M.

Altijd goed advies en goede service.

Thuring

Zeer snelle service voor plaatsing inductiekookplaat terwijl er eigenlijk geen afspraak stond. Elektricien belde na afronding werkzaamheden en 's avonds konden we al koken.

Irene

Heerlijk hoor, we zijn bijna buren. Op zaterdag binnen stappen, wanneer je wasmachine er geen zin meer in heeft en spuugt al het water eronder uit. Nieuwe aankoop gedaan en de daarop volgende... Heerlijk hoor, we zijn bijna buren. Op zaterdag binnen stappen, wanneer je wasmachine er geen zin meer in heeft en spuugt al het water eronder uit. Nieuwe aankoop gedaan en de daarop volgende dinsdag kon hij gelukkig al geplaatst worden. Één klein min puntje, afspraak als 1e om 9.00 uur ingepland worden, en uiteindelijk na half 10 pas komen. Dit ivm mijn eigen afspraken gezien op mijn werk.

mevr. R. Oudshoorn

Goed telefonisch advies ontvangen, over mijn vriezer. En goed geholpen in de winkel en bij plaatsing vriezer in huius.

Ruben

Hele nette monteurs. Enige minpuntje was de man op de telefoonservice. Erg onvriendelijk en dacht totaal niet mee toen ik na de montage wat wateroverlast had via mijn afvoer. Toch een goede... Hele nette monteurs. Enige minpuntje was de man op de telefoonservice. Erg onvriendelijk en dacht totaal niet mee toen ik na de montage wat wateroverlast had via mijn afvoer. Toch een goede beoordeling, want de monteurs zijn keurig.

Kool

Prima advies ,snelle levering en service .

Robert Peters

Zoals gewend, prima service!

Gert

Goede service met vakkundig advies.

Mathieu

Vriendelijke bediening. Fijne winkel voor reparaties en nieuwe apparatuur.

Sander

Prima reparatie van mijn Marantz cd speler.
De oorzaak werd gevonden en opgelost, met professionele indruk.
Hij speelt weer soepel, en betere geluidsweergave dan afgelopen jaren.
Prima reparatie van mijn Marantz cd speler.
De oorzaak werd gevonden en opgelost, met professionele indruk.
Hij speelt weer soepel, en betere geluidsweergave dan afgelopen jaren.

Assortiment kan ik verder niet beoordelen.