M van Eeuwijk

Heel klantvriendelijk. En denken mee met je. Leveren en monteren alles netjes.

Toon Baars

Prima geholpen

Gaastra

Reparatie afspraak gemaakt en werd vakkundig afgehandeld. Helaas kon onze wasmachine niet meer gemaakt worden, en kregen we goed advies door medewerker voor een nieuwe machine. Deze werd snel... Reparatie afspraak gemaakt en werd vakkundig afgehandeld. Helaas kon onze wasmachine niet meer gemaakt worden, en kregen we goed advies door medewerker voor een nieuwe machine. Deze werd snel geleverd en aangesloten. Oude machine werd meegenomen door van Dijk.
Wij zijn erg tevreden en zullen in de toekomst zeker weer met van Dijk contact opnemen.

Top zaak waar echte service nog hoog in het vaandel staat!

van den Hondel Prefab

Positief

Fam. Alblas

Vind ze vriendelijk en duidelijk, voordeel van kleine zaken is dat ze je persoonlijk helpen, je kan alles vragen en ze weten ook de antwoorden. Toppers....

Arjan Versteeh

Wasmachine deed het niet meer. Monteur had het probleem zo gevonden en opgelost.

Van Zoest

Het duurde een week voordat het onderdeel binnen was, maar uiteindelijk werd het de dag dat het onderdeel binnen was ook dezelfde dag nog in de wasmachine geplaatst. Heel fijn.

Jos van der Kuij

Ik had een storing van mijn wasdroger . Ik werd gebeld en het werd telefonisch opgelost.