JKB

Goed advies en uitstekende service. Nette en zelfstandig denkende monteurs

Renate Westernk

We waren wel teleurgesteld over het feit dat onze vorige wasmachine van 6 jaar oud reparatiekosten had van 377 euro en toen makkelijk advies werd gegeven dat we beter een nieuwe konden kopen en dat... We waren wel teleurgesteld over het feit dat onze vorige wasmachine van 6 jaar oud reparatiekosten had van 377 euro en toen makkelijk advies werd gegeven dat we beter een nieuwe konden kopen en dat we soort van pech hadden...
Toen toch maar besloten een nieuwe te kopen en jullie service is verder prima!

We hadden interesse in een was- droger van Bosch . We zijn in de winkel heel goed voorgelicht. De voor en tegens werden belicht. Na de keus gemaakt te hebben hadden we de machine na een paar dagen... We hadden interesse in een was- droger van Bosch . We zijn in de winkel heel goed voorgelicht. De voor en tegens werden belicht. Na de keus gemaakt te hebben hadden we de machine na een paar dagen in huis. Tot volle tevredenheid zowel de machine alsook de aflevering.

N.de de bruin

Prima winkel vakkundig en snel geholpen

Goede service, men denkt met de klant mee

greet van Dam

Snelle service, behulpzaam vakmensen

Van Nieuwpoort

Assortiment gering maar waarschijnlijk alles te bestellen

Goed bedrijf en uitstekende service

Lian Zopfi

Een bedrijf met alle faciliteiten van deze tijd, gecombineerd met de persoonlijke service, die ik elders lang niet heb meegemaakt, in meedenken in oplossingen en dat ook binnen 2 werkdagen... Een bedrijf met alle faciliteiten van deze tijd, gecombineerd met de persoonlijke service, die ik elders lang niet heb meegemaakt, in meedenken in oplossingen en dat ook binnen 2 werkdagen oplossen.
Wat is er gebeurd: ik kom thuis van een kampeervakantie en bij de eerste was brandt de motor van mijn oude wasmachine door. Het is dan vrijdag. Het bedrijf doet zijn best om op zaterdag een nieuwe wasmachine aan te sluiten. Ik ontvang meerdere malen excuses dat het toch niet lukt, omdat de wasmachine naar boven moet en zij dan met twee mannen moeten komen. Op maandag draait mijn eerste was in mijn nieuwe wasmachine. Een bedrijf om vertrouwen in te hebben!

Six

Goed afspraken mee te maken!