G. Vos

Goed advies en vlotte afwerking

A. de Groot

Snel contact, duidelijk advies, reparatie goed en volgens advies uitgevoerd. Vraag over assortiment niet kunnen beoordelen, want het ging om een reparatie.

joop roodbol

De monteur was keurig op tijd en heeft zijn werk prima verricht. ik heb de factuur nog niet ontvangen, maar ben tot nu toe zeer tevreden.

R Tak

Keurige reparatie van de vaatwasser

Velen zijn al stuk gelopen bij het oplossen van software problemen van mijn desctop PC . Nadat hij gecrasht was is er door Paradigit een nieuwe harde schijf ingezet en zijn de oude programma’s weer... Velen zijn al stuk gelopen bij het oplossen van software problemen van mijn desctop PC . Nadat hij gecrasht was is er door Paradigit een nieuwe harde schijf ingezet en zijn de oude programma’s weer geinstalleerd. De meeste werken weer uitstekend maar op enkele punten blijf ik problemen houden ook na 2 bezoeken van een van uw monteurs/adviseurs. Na nader onderzoek heeft hij mij gemeld dat hij geen zekerheid had voor een oplossing en vreesde voor het mogelijk uit de hand lopen van de te declareren uren. Tevreden ben ik over zijn inzet en open benadering. Met huishoudelijke apparatuur heb ik goede ervaringen met u, maar voor “ingewikkelde” softwareproblemen zou ik uw bedrijf niet aanraden.

Alles volgens afspraak

M.J.G. de Groot-Entius

Ik word vriendelijk en correct te woord gestaan.
Snelle afspraak die ook wordt omgezet in snelle afhandeling van het gevraagde.

Prima service en deskundig advies

Op zoek gegaan naar een bepaald onderdeel voor afwasmachine. Was gelukt. Netjes gebeld en de kosten besproken. Nieuwe afspraak gemaakt. Keurig opgelost en prima gerepareerd.

Ronald de Jong

Superfijne zaak, eerlijk advies en goede en snelle service