Werd netjes te woord gestaan in de winkel met informatie over wasmachines en drogers. Na besteld te hebben werd het netjes op de afgesproken dag bezorgd en aangesloten.

Jammer dat het probleem niet-is gevonden, maar kan weer wassen, maar blijf wel allert met wassen dat het niet weer gaat lekken.

Ilona De brabander

Top service

Remco Zuidervliet

Prima. Persoonlijk en ongedwongen.

Familie Wanders

Kundig personeel dat behulpzaam is en haar uiterste best doet alles te weten te komen over de producten. Levering van de spullen door goede, vriendelijke mensen. Gewoon een topbedrijf!!

Klant vriendelijk.

Gewoon zoals altijd wederom een perfecte service!!!

J.M. Korving

Super goede en persoonlijke service, producten worden snel geleverd en gemonteerd! De mensen in de winkel denk goed met je mee, vind ik erg prettig!

Hans Storm

Netjes en prima op tijd na gemaakte afspraak, het is prima zo .

Fam . P De Niet

We zijn prettig ontvangen en hebben goede uitleg gekregen over de inbouw oven-magnetron.
Er was genoeg keus in alle prijsklasse , het is de oven-magnetron van Ataq geworden, en zijn er heel blij mee
Hartelijk dank aan Linda voor de vriendelijke en duidelijke uitleg over het apparaat!
Ook over de mannen die hem thuis brachten en aansloten zijn we dik tevreden.
We hebben al meerdere apparaten bij jullie vandaan en is ook nu weer voor herhaling vatbaar !
Vr.gr fam P de Niet , Rijswijk