Goede service en eerlijke belangstelling voor degene die de artikelen zal gaan gebruiken.

Altijd weer blij en tevreden: goed advies en de service is perfect!

Monique Sneekes

Hele lieve mensen die je prima advies en raad geven en een super snelle service

Eerst vooronderzoek gedaan op internet en daarna gekozen voor een lokale leverancier, de service daarbij was uitstekend en zij konden precies leveren wat ik had gevraagd. Daarnaast werd nog een... Eerst vooronderzoek gedaan op internet en daarna gekozen voor een lokale leverancier, de service daarbij was uitstekend en zij konden precies leveren wat ik had gevraagd. Daarnaast werd nog een alternatief geboden en in de winkel geadviseerd over de aankoop, weer een ouderwetse service.

Hele fijne service, zowel bij aankoop als daarna.

frans

Alleen maar goede ervaring, ik ben al klant sinds 1967 bij wim van Leeuwen en dat hou ik zo

P.Zuurmond

Voor ons een zeer vertrouwd en erg betrouwbaar bedrijf...

Service is top👍

Keurig geholpen bij de aanschaf van onze wasmachine. Later, toen we verhuisden, kon de wasmachine weer tijdelijk bij Van Leeuwen worden opgeslagen tegen een klein bedrag (we moesten eerst de keuken... Keurig geholpen bij de aanschaf van onze wasmachine. Later, toen we verhuisden, kon de wasmachine weer tijdelijk bij Van Leeuwen worden opgeslagen tegen een klein bedrag (we moesten eerst de keuken enigszins aanpassen voordat onze wasmachine erin paste). Hier waren we erg blij mee. Toen we ruimte kregen om de wasmachine weer te plaatsen kwam Van Leeuwen hem wederom brengen en installeren. Deskundig personeel, klantvriendelijk en goede service.

silvia van der scheer

Ik koop alles daar. je woord goed geholpen