Onze vaatwasmachine was na 5 jaar al zo kapot dat reparatie te duur wet. Firma Van Leeuwen leverde de nieuwe vaatwasser binnen 2 dagen met een fikse korting al goedmakertje.

Karin

Zeer vriendelijk en professioneel. Snelle, uitstekende service!

Snelle service en goede afhandeling

Patrick en Ellen But

Vriendelijk en zeer goede uitleg, service bij installeren super!

PM van den Berg

Top gedaan weer

Seitzinger

Super kennis vriendelijkheid en service

Wim van Leeuwen

Goed advies en productkennis van de wasmachine droger combinatie, waardoor een overwogen aankoop keuze gemaakt kon worden, afgestemd op de gezinssamenstelling. De aflevering was snel en netjes.

Lucia

Geweldige service!!!!!

Marianne

Onze kapotte wasmachine werd na een telefoontje een dag later zeer grondig onderzocht, helaas bleken de kosten te hoog om hem te laten repareren. In de winkel van van Leeuwen heb ik een uitstekend... Onze kapotte wasmachine werd na een telefoontje een dag later zeer grondig onderzocht, helaas bleken de kosten te hoog om hem te laten repareren. In de winkel van van Leeuwen heb ik een uitstekend advies van Linda gekregen bij het uitzoeken van een nieuwe. Deze werd snel geleverd en aangesloten met duidelijke uitleg erbij. De oude machine werd afgevoerd door van Leeuwen. Wij zijn zeer tevreden over de service en persoonlijke benadering van van Leeuwen.

van den Berg

Voor service en snelle levering is dit het juiste adres.