Mineke Terlouw

Vakkundige en nette mensen. Je wordt uitstekend geholpen. Prettig om in de zaak te komen. Ik beveel iedereen deze winkel aan.

Gam van der Valk

Snel en altijd met aandacht

Megan

Snelle en nette service.

Kees Jutte

Dit bedrijf gaf ons zeer goed advies over wat wij het beste konden kopen, ze boden ons verschillende toestellen zodat wij zelf een keus konden maken, verder ook fijn geholpen.

Vriendelijke klantgerichte en vooral snelle service.

J van der Heiden

Fijn geholpen en daarna goede uitleg thuis van tv en radio

J.W. van de Wetering

Prima winkel, met persoonlijke benadering. Top

O.R. Lo

Mijn ervaring met Win Van Leeuwen kan ik in één word beschrijven, gewoon SUPER! Recent heb ik een Siemens combi-magnetron in de winkel gekocht en door hen laten installeren. Zeer klant gericht en... Mijn ervaring met Win Van Leeuwen kan ik in één word beschrijven, gewoon SUPER! Recent heb ik een Siemens combi-magnetron in de winkel gekocht en door hen laten installeren. Zeer klant gericht en vriendelijk en goede uitleg gekregen in de winkel. Installatie van de combi-magnetron hebben ze dezelfde dag uitgevoerd! Er moest een aanpassing gedaan worden aan de gasleiding van de gaskookplaat om meer ruimte te maken voor de nieuwe combi-magnetron. Dit hebben ze professioneel uitgevoerd en de werkplek hebben ze netjes opgeruimd na de installatie. Ook heb ik een spoed cursus gekregen over de nieuwe combi-magnetron van de installateurs. Ik ben meer dan tevreden met de service van Wim Van Leeuwen, ga even langs en ervaar het zelf! ;-)

C van Zundert

.Het bedrijf is goed

Paula

Prettige winkel met persoonlijke aanpak en goede service