Aad van Enter

Snel, accuraat, professioneel en toch dat warme en verzekerde gevoel dat je alleen van een familiebedrijf kan krijgen. TOP!

Hovenier cypres

Heb een Inventum airfryer besteld en snel geleverd en goed ingepakt en niet duur

Marja Koper

Bedankt dat je toch de tv voor elkaar kreeg.

Eva

Heel blij dat ik hier m'n vaatwasser heb gekocht. Snelle levering en heel blij dat de vaatwasser perfect geïnstalleerd is.

Ronald

Zijn gewoon toppers

Huub blijie

Zeer klant vriendelijk en goede uiteenzetting van apparaten en zeer kundige monteur die vaatwasser kwam plaatsen

Nicole

Prima service gehad. Duurde even voordat duidelijk was wat ik precies wilde. Alleen 1 puntje van kritiek. Ik kreeg bij de plank om de koelkast te verhogen hele kleine hoekjes om te bevestigen. Daar... Prima service gehad. Duurde even voordat duidelijk was wat ik precies wilde. Alleen 1 puntje van kritiek. Ik kreeg bij de plank om de koelkast te verhogen hele kleine hoekjes om te bevestigen. Daar had ik nooit een koelkast op durven zetten. Dat snapte ik niet helemaal. Inbouw is goed gekomen, maar de hoekprofieltjes zijn niet gebruikt.

Frans Walta

Deskundig ,klantvriendelijk en een prima prijs!

Laan

Heel goede service! Heel fijne medewerkers zowel in de winkel als bij de bezorging van de wasmachine thuis. We zijn al heel lang klant en zeer tevreden.

Gusta van Bree

Goede uitleg in de winkel gehad en aardige en professionele monteurs die de tv geplaatst hebben met goede uitleg.