Happy costumer

Betere service dan van andere electronica winkels in de buurt.

Je voelt je thuis in de winkel.

PJN van Holstein

Het is een fijne winkel die van vader op zoon is overgegaan en een plezier is om in te winkelen . Medewerkers zijn ook niet beroerd om een kleine sideklus te doen als het gevraagd word. Kortom een... Het is een fijne winkel die van vader op zoon is overgegaan en een plezier is om in te winkelen . Medewerkers zijn ook niet beroerd om een kleine sideklus te doen als het gevraagd word. Kortom een topwinkel .

Een prettige winkel voor witgoed vlakbij mij in de buurt.
Een prettige winkel voor witgoed vlakbij mij in de buurt.
Minder keus dan bij bv Coolblue, maar belangrijk dat de winkel blijft bestaan dus vandaar de keuze gemaakt om mijn wasmachine bij jullie te kopen.

Sonja

Fijne winkel. Service is altijd prima en de mensen aardig.

Goede service, veel kennis in huis. Fijn geholpen

M cd Merwe

Super goed en correct geholpen

Zwinkels

Wij zijn top geholpen in de winkel. De medewerkster kwam heel deskundig over en we zijn zeer tevreden met de geleverde producten. De tv, wasmachine en droger zijn goed geïnstalleerd en er is... Wij zijn top geholpen in de winkel. De medewerkster kwam heel deskundig over en we zijn zeer tevreden met de geleverde producten. De tv, wasmachine en droger zijn goed geïnstalleerd en er is duidelijke uitleg gegeven over de werking.