Jan

Het was onze eerste kennismaking met Electro World Wim van Leeuwen, mede op advies van onze buren. We zijn zeer tevreden en komen zeker terug als we andere apparaten willen aanschaffen.

Heerlijke zaak voor zo een klein dorp. Je kunt daar alles vragen je word er goed geholpen

Goede service zeer betrouwbaar

danielle

Een hele goede zaak met goede service en soms extra dingen.
ben daar als alleenstaande heel blij mee.
Dus een zaak waar je graag terugkomt en niet mag verdwijnen.

Arjen Mertens

Fijne zaak waar je altijd netjes wordt geholpen

Ik hoorde van anderen dat de service goed is.
Het is goed geleverd, uitleg. Prima, ik koop al wat jaren klein spullen zoals stofzuigzakken van Hendry en deze keer nu een wasmachine.
Ik hoorde van anderen dat de service goed is.
Het is goed geleverd, uitleg.
Mocht er wat zijn met de wasmachine dan hoop ik dat er we dan geholpen worden om te kijken wat er an de hand is.

Ik heb veel vragen niet ingevuld aangezien het laatste contact bestond uit een reparatie van een wasmachine die we al een aantal jaren eerder bij Van Leeuwen hadden aangeschaft.
We zijn echter...
We zijn echter zeer tevreden over de service en het assortiment van Van Leeuwen.
Vandaar dat we met plezier terug komen bij deze zaak.

Christine

Alles ging goed. In 1 dag een nieuwe vaatwasser geinstalleerd. Super snel. Bedankt.

Ellen

Betrokken, vriendelijk, snel, behulpzaam en vakkundig!