Prima. Ik heb nog maar weinig contact gehad omdat de auto doet wat ie moet doen.

Over het algemeen goed. 1 puntje; discussie gehad mbt vervangen ruitenwisser (trokken behoorlijk streken, onveilige situatie) echter uw medewerker vond niet noodzakelijk om te vervangen. Na enige... Over het algemeen goed. 1 puntje; discussie gehad mbt vervangen ruitenwisser (trokken behoorlijk streken, onveilige situatie) echter uw medewerker vond niet noodzakelijk om te vervangen. Na enige discussie toch vervangen.

Uiterst professionele club met snelle afhandeling.

Prima, geen klachten!

Goede service en snelle reactie op vragen.

Mijn ervaringen met Frieslandlease zijn prima: er wordt heel snel gereageerd op vragen en ze zijn prima bereikbaar in Drachten. Dit via alle wegen: fysiek, telefonisch en mail.

Over het algemeen geen problemen. Ben alleen alleen ontevreden over de Groene Kaart. Elke keer wanneer ik met de auto op vakantie wil is het land waar ik naartoe ga doorgekruisd op de groene kaart.... Over het algemeen geen problemen. Ben alleen alleen ontevreden over de Groene Kaart. Elke keer wanneer ik met de auto op vakantie wil is het land waar ik naartoe ga doorgekruisd op de groene kaart. Helaas worden de meest absurde voorwaarden gesteld (zoals een belachelijk hoge eigen risico) waardoor je niet gerust op vakantie gaat. Daarnaast ben ik niet tevreden over het bandenbeleid. Voor een scheurtje in je band of iets dergelijks, moet je gewoon zelf betalen. Begrijp niet waar dit vandaan komt, bij andere leasemaatschappijen heb ik over bovenstaande issues nooit problemen gehad.

Zeer meewerkend en behulpzaam bij de spaarzame contactmomenten