Zonder inderdaad namen te noemen en wellicht zijn er ook redenen voor, maar ik vind in het algemeen dat Friesland lease slecht telefonisch te bereiken is en dat mensen ondanks toezeggingen niet... Zonder inderdaad namen te noemen en wellicht zijn er ook redenen voor, maar ik vind in het algemeen dat Friesland lease slecht telefonisch te bereiken is en dat mensen ondanks toezeggingen niet terug bellen. Wachttijden van een half uur aan de foon zijn geen uitzonderingen. Ik heb diverse leasemaatschappijen meegemaakt, dus hierin valt Friesland lease helaas negatief op.

Niet zoveel contact gehad maar het contact was goed en eventuele vragen werden redelijk snel beantwoord

Prima, nagenoeg geen contact met leasemaatschappij, alles verloopt volgens afspraak en verder geen bijzonderheden.

Fijne maatschappij om mee zaken te doen.

Ik vind dat de basisprocessen bij Friesland Lease (vaak) niet zorgvuldig lopen

Over het algemeen prima ervaring!

Bijzonder fijne relatie. Goed bereikbaar bij vragen. Meedenken met de laatste leaseauto was ook heel erg goed.

Friesland lease heeft mij voor mijn eerste lease auto snel en adequaat geholpen. enige wat vertraging opleverde was de multitank cards die telkens verkeerd werden geleverd, maar dat was deed geen... Friesland lease heeft mij voor mijn eerste lease auto snel en adequaat geholpen. enige wat vertraging opleverde was de multitank cards die telkens verkeerd werden geleverd, maar dat was deed geen smet op de snelle en adequate manier van werken.