Prima, goed bereikbaar, als ik problemen heb wordt het opgelost

We hoeven nergens contact over te hebben, dus waarschijnljik is alles gewoon goed geregeld

Afgelopen jaar geen contactmoment gehad. De rest van de dienstverlening gaat prima. Informatie en communicatie is prima. Dat is belangrijk voor mij.

Ik ben zeer tevreden over de lease maatschappij. De behoefte die ik heb wordt goed en adequaat ingevuld. Daarnaast is ook de reactietijd en service prima.

Ik heb 9 jaar een lease auto gereden en in deze tijd ben ik uitermate tevreden over Friesland Lease. Na afloop contract meteen een ieuw contract. Gaat naadloos door.

Wanneer nodig snel en prettig contact.

Prima service. bij contact snelle afhandeling en vriendelijk personeel

Als leaserijder heb ik weinig contact met mijn leasemaatschappij. Ik rij nog in een relatief nieuwe auto en zolang daar niks aan mankeert is er ook geen aanleiding om contact op te nemen.
De...
De weinige keren dat ik telefonisch contact zocht werd ik vriendelijk en zakelijk te woord gestaan. Niks op aan te merken, in mijn beleving vooral zo doorgaan.

Vlotte correcte behandeling

Erg goed. Wordt met vragen snel geholpen en de service is super