Over het algemeen flexibel en meedenkend

Prima leasemaatschappij, vriendelijke mensen.

Goede ervaringen. Heb afgelopen jaar geen bijzonderheden gehad; beurten laten uitvoeren, bandenwissel wanneer nodig.Wordt vooraf hierover geïnformeerd en maak dan een afspraak. Gaat allemaal... Goede ervaringen. Heb afgelopen jaar geen bijzonderheden gehad; beurten laten uitvoeren, bandenwissel wanneer nodig.Wordt vooraf hierover geïnformeerd en maak dan een afspraak. Gaat allemaal heel soepel.

Positief. Friesland Lease is een vertrouwde partner en Service dienst verlening is goed.

Friesland Lease in een goed maatschappij die die luistert naar de berijders. Open discussie met betrekking tot de keuze van een nieuwe (elektrische) wagen.

Kan hierover niet veel zeggen. Contactmomenten zijn minimaal. Voor mij een teken dat het goed loopt :-)

Prima.. meeste contact via verhuur voor de vakantie auto en altijd service gericht.

Prima ervaring met Friesland Lease. Auto gekregen begin februari, de communicatie over het ontvangen van de auto verliep prima.
Enige puntje was dat de auto destijds direct al op zomerbanden...
Enige puntje was dat de auto destijds direct al op zomerbanden stond (buiten mijn weten), waardoor ik temperaturen onder het vriespunt en ijzel op de weg met zomerbanden ben aangevlogen (gelukkig is alles goed gegaan).

Uitstekende ervaring! Altijd iemand bereikbaar en professionele oplossingen!