Klantvriendelijkheid staat voorop

Alle vragen die ik heb gesteld afgelopen jaar werden zorgvuldig, tijdig en volledig beantwoord. Derhalve werden mijn 'problemen' op een nette manier opgelost. Ik ben daardoor zeer tevreden... Alle vragen die ik heb gesteld afgelopen jaar werden zorgvuldig, tijdig en volledig beantwoord. Derhalve werden mijn 'problemen' op een nette manier opgelost. Ik ben daardoor zeer tevreden over de afhandeling van problemen door de backoffice van Friesland Lease.

Friesland lease is er voor mij als rijder wanneer het nodig is, dat doen ze goed. Verder merk je ze weinig. Zo kan ik zorgeloos rijden.

Goed, klantvriendelijk en snel antwoord

Ik vind de communicatie stromen direct met de lease maatschappij soms niet helemaal duidelijk. De aangewezen contactpersonen m.b.t. Clafis zijn niet altijd even goed bereikbaar. De... Ik vind de communicatie stromen direct met de lease maatschappij soms niet helemaal duidelijk. De aangewezen contactpersonen m.b.t. Clafis zijn niet altijd even goed bereikbaar. De gebruiksvriendelijkheid van de wagens is wel tiptop in orde! de in mijn geval lekke band is zeer professioneel en goed verholpen en dat kan alleen maar als de financiering voor pech gevallen ruim is, Waarvoor grote pluim. Daarnaast verloopt het inschakelen van de merkdealers/banden fitters soepel. Blijkbaar zijn de banden met de lokale bedrijven en friesland lease goed en verloopt de facturatie soepel.

De relatie is goed

Prijzig andere leasemaatschappijen zijn beduidend en zelfs zonder collectiviteitskorting veel goedkoper

Ik ken Frielsandlease als een betrouwbare partner. Een leasebedrijf dat waar biedt voor zijn geld. En indien nodig met je meedenkt. Ook hier worden uiteraard wel eens fouten gemaakt (net als bij... Ik ken Frielsandlease als een betrouwbare partner. Een leasebedrijf dat waar biedt voor zijn geld. En indien nodig met je meedenkt. Ook hier worden uiteraard wel eens fouten gemaakt (net als bij ons), maar dan kunnen we het er in alle redelijkheid over hebben. En dat is tegenwoordig waardevol.