Ik ben zeer tevreden met Friesland lease
De acceptatie verliep soepel en met vragen kom ik altijd snel en eenvoudig bij de juiste persoon terecht.

Correct bedrijf

Tot nu toe prima ervaring. Nog geen problemen geconstateerd.

Prettige regionale maatschappij om mee samen te werken. Makkelijk bereikbaar en afspraken worden nagekomen.

Zeer correct en snel gehandeld door Friesland Lease bij aankoop van een nieuwe bedrijfswagen. Het persoonlijke contact bij vragen en detailafstemming is prettig en fijn om te weten dat het in deze... Zeer correct en snel gehandeld door Friesland Lease bij aankoop van een nieuwe bedrijfswagen. Het persoonlijke contact bij vragen en detailafstemming is prettig en fijn om te weten dat het in deze tijd ook nog kan... Hier onderscheidt Friesland Lease haar duidelijk van de rest.

Goede leasemaatschappij. Snelle terugkoppeling, klantvriendelijk.

Prima ervaringen met Friesland Lease. Directe communicatie en heldere uitleg.

Prima service. Korte communicatielijnen.

Ervaring is prima. Alleen bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt duurt het volgens Garage De Boer uren voordat men toestemming van de leaserijder heeft alvorens men kan beginnen met de beurt, alsmede met... Ervaring is prima. Alleen bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt duurt het volgens Garage De Boer uren voordat men toestemming van de leaserijder heeft alvorens men kan beginnen met de beurt, alsmede met eventuele andere werkzaamheden. Hierdoor kan ik niet wachten op de beurt. Ik woon in Leeuwarden en Mitsubishidealer De Boer zit in Franeker. Dat betekent twee maal op en neer rijden op een dag (25 minuten enkele rit). Bij voorkeur zou ik de auto om 8.00 uur brengen en dan wachten. Gelet op het kilometrage heb ik één maal per jaar een onderhoudsbeurt

Als startende ondernemer is het best lastig om een goed aanbod te krijgen van een lease maatschappij. Meestal moet je een groot bedrag aan borg betalen wat ervoor zorgt dat je dat geld niet meer in... Als startende ondernemer is het best lastig om een goed aanbod te krijgen van een lease maatschappij. Meestal moet je een groot bedrag aan borg betalen wat ervoor zorgt dat je dat geld niet meer in je onderneming kunt investeren, voor ons was dat een no-go. Bij Friesland Lease is geluisterd naar onze wensen en zijn wij tot een goede compromis gekomen die bij beide partijen een tevreden gevoel achterliet. Daarnaast is Friesland lease een partij waar je snel geholpen wordt met al jouw vragen en is iedereen bereidt je te helpen wanneer dit nodig is. Tot zover een prima ervaring.