Geen opmerkingen

Voornamelijk telefonisch contact, wat goed bereikbaar was en een snelle reactie gaf! Als de contact persoon even niet bereikbaar was, werd er altijd na zeer korte tijd teruggebeld. nieuwe... Voornamelijk telefonisch contact, wat goed bereikbaar was en een snelle reactie gaf! Als de contact persoon even niet bereikbaar was, werd er altijd na zeer korte tijd teruggebeld. nieuwe informatie of verandering in de leaseprijs werd vroegtijdig gecommuniceerd.

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke en duidelijke manier van communiceren. Als ik bel met een vraag is het altijd met een kort telefoontje beantwoord. Volgende auto wordt zeker weer bij jullie... Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke en duidelijke manier van communiceren. Als ik bel met een vraag is het altijd met een kort telefoontje beantwoord. Volgende auto wordt zeker weer bij jullie geleased.

Wij zijn zeer tevreden over de gehele dienstverlening vanuit Friesland Lease al jaren een prettige vriendelijke samenwerking

Prima service en goede communicatie

Ons ervaringen met Friesland lease zijn prima , zaken worden goed geregeld en er wordt mee gedacht

Weinig contacten. Standaard activiteiten (o.a. maandfactuur, onderhoud, …) geschieden zeer correct.

Altijd netjes te woord gestaan, vriendelijk en je wordt snel geholpen.

Prima en persoonlijk contact. Vragen en verzoeken worden doorgaans snel en goed afgehandeld. Een gemis is een portal waar je zelf (of je collega's) leaseauto's kan opzoeken en samenstellen.

Overwegend zijn de ervaringen positief!