Heel klantvriendelijke leasemaatschappij, goed bereikbaar, meedenkend en 'down to earth'

Altijd prettig contact en een probleemoplossend vermogen.

Het wordt er niet beter op. Contactpersonen wijzigen continu, het duurt lang voor je antwoord krijgt op je vragen. Je wordt ook niet geïnformeerd wie je contactpersoon is.

Wij zijn nieuwe klant bij Friesland Lease, erg tevreden tot nu toe. Denken met je mee en zijn erg flexibel en houden zich niet rigide vast aan de regels. Je krijgt snel en rechtstreeks iemand aan de... Wij zijn nieuwe klant bij Friesland Lease, erg tevreden tot nu toe. Denken met je mee en zijn erg flexibel en houden zich niet rigide vast aan de regels. Je krijgt snel en rechtstreeks iemand aan de telefoon (geen menu's) en je wordt ook snel teruggebeld.

Mijn evaring met Frieslandlease is positief, persoonlijke benadering en goed nakomen van afspraken.
1 puntje van kritiek, iets discreter zou ik prettig vinden. Ik hoef niet van mijn buurman te horen welke auto ik heb uitgezocht.

Zeer professioneel

Friesland Lease is al jaren een betrouwbare partner gebleken!

Goede service. Denken mee en spelen snel in op de situatie.