Gelukkig mag ik van de leasecoördinator al jaren gebruik maken van de diensten van Friesland lease. Over het algemeen wordt alles prima geregeld. Zie het bij collega's wel eens anders.

Niet goed niet slecht, maar zou persoonlijk wel wat meer contact verwachten, updates omtrent nieuwe auto's of gewoon eens een belletje of het allemaal naar wens is en of het contract nog goed... Niet goed niet slecht, maar zou persoonlijk wel wat meer contact verwachten, updates omtrent nieuwe auto's of gewoon eens een belletje of het allemaal naar wens is en of het contract nog goed past dat soort zaken

Zeer prettig, persoonlijk en behulpzaam!

Friesland Lease is een prettige maatschappij, medewerkers welke je goed advies geven en je helpen als het even tegenzit.

MIjn algemene ervaringen zijn zeer positief. Als ik een vraag heb, wordt deze snel beantwoord. Aanpassingen in leasecontracten vinden in goed overleg plaats. Medewerkers zijn altijd zeer... MIjn algemene ervaringen zijn zeer positief. Als ik een vraag heb, wordt deze snel beantwoord. Aanpassingen in leasecontracten vinden in goed overleg plaats. Medewerkers zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam

Prima leasemaatschappij. Zijn zeer benaderbaar en denken met je mee. Doen niet moeilijk

Prima ervaring met friesland lease en snelle response op vragen

Geen klachten, voor zover er contacten zijn gebeuren deze in een prettige sfeer

Gaat gewoon prima maar heb zelf nog nooit contact met Friesland lease gehad alles word tot nu toe prima geregeld door abd nissan