Goed. Juiste informatie en correcte afhandeling van de gestelde vragen. Men neemt de tijd om je te woord te staan.

Prima persoonlijk contact met de leasemaatschappij

Probleemloos en zeer vriendelijke contacten.

Goede service en klantgercht meedenken.

Als het goed is dan ben je je eigenlijk niet of nauwelijks bewsut van de rol van de leasemaatschappij. Auto moet er gewoon zijn en verder loopt alles automatisch.

Geen direct contact met mij ondanks wat onderhouds dingetjes is een goed teken. Direct met garage opgelost.

Voorheen was ik aardig tevreden er werd niet vaak moeilijk gedaan. Sinds de corona en daarbij het weinige rijgedrag is niet alleen de service afgenomen maar word er gewoon nog steeds volle pond... Voorheen was ik aardig tevreden er werd niet vaak moeilijk gedaan. Sinds de corona en daarbij het weinige rijgedrag is niet alleen de service afgenomen maar word er gewoon nog steeds volle pond betaald voor een auto die niet of nauwelijks kilometers maakt, maar ik maar betalen. Daarnaast veel issues met me nieuwe auto waar ik totaal geen service bij hoef te verwachten omdat ze het allemaal afschuiven en zelf geen verantwoordelijkheid nemen... beetje jammer

Klantvriendelijk, goede service en eventuele problemen met de auto worden in de regel snel verholpen.

Prima geregeld; weinig direct contact met account manager. App geeft af en toe storing maar is dag daarna meestal opgelost (server niet bereikbaar)