Prima. Er is weinig contact, maar als er iets nodig is wordt ik snel, correct en vriendelijk geholpen.

Zeer tevreden, altijd correct en stipt in afspraken en service.

Goede service, prima contact en snel geholpen bij eventuele vragen.

Prima. Geen bijzonderheden.

Goed, alles wordt keurig op tijd eregeld. Vervangende auto staat klaar bij onderhoud en schade herstel.

Tot volle tevredenheid

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Friesland Lease. Ze luisteren goed naar de wensen en behoeften en komen met mooie en solide oplossingen. Ze denken mee in veranderende behoeftes en... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Friesland Lease. Ze luisteren goed naar de wensen en behoeften en komen met mooie en solide oplossingen. Ze denken mee in veranderende behoeftes en denken actief mee, zeker ook als het gaat om andere wensen rond mobiliteit

Prima, goede service en altijd bereikbaar.

Nare ervaring opgedaan met friesland lease, omdat de auto einde lease contract loopt wordt er geen reparatie meer gedaan, maar er moet wel maandelijks betaald worden.
Het ene rijmt niet met...
Het ene rijmt niet met het andere.