Positief, Krijg altijd snelle respons op zaken.
De pechhulp procedure is wat negatief.
Vaak doorverbinden. FL > Eurocross > pechhulp merk

Prima ervaring met Friesland lease. Sinds 2005 zijn mijn leaseauto's via Friesland lease geleverd. In al die jaren zijn geen noemenswaardige problemen geweest, en voor zover die er zijn geweest... Prima ervaring met Friesland lease. Sinds 2005 zijn mijn leaseauto's via Friesland lease geleverd. In al die jaren zijn geen noemenswaardige problemen geweest, en voor zover die er zijn geweest zijn ze correct opgelost.

Snelle reactie op vraag stukken dus positief

Ik ben zeer tevreden met Friesland Lease. In een wereld waarin steeds meer bedrijven procesorganisaties worden en de klant soms teveel naar de achtergrond verschuift, blijft Friesland Lease een... Ik ben zeer tevreden met Friesland Lease. In een wereld waarin steeds meer bedrijven procesorganisaties worden en de klant soms teveel naar de achtergrond verschuift, blijft Friesland Lease een klantgerichte organisatie. Dat komt concreet tot uiting de menselijke aanpak, goede bereikbaarheid , meedenken met de klant, denken in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden e.d.

Goede communicatie, korte lijnen. Wanneer ik een vraag heb wordt hier snel op gereageerd

Zeer tervreden met Friesland lease.
Altijd correct en hulpbereid.
Veilig onderweg waarbij onderhoud wordt uitgevoerd naar tervredenheid.

VLot en flexibel