Ben tevreden met friesland lease alleen de verzekering met eigenrisico valt tegen had het graag anders gedaan

Regelen van het contract was prima en snel maar de voorwaarden tbv onderhoud of schade vind ik onduidelijk.

Ik heb nimmer contact met de LM. Maar ik vind dat ook prima. De uto doet het prima. Beurten gaan via de garage. Gaat allemaal probleemloos

Uitermate goed!!

Ik ben bijzonder tevreden over Friesland Lease. De service en contacten met de medewerkers laat in het geheel niets te wensen over. Na beëindiging van mijn huidige leasecontract zal ik... Ik ben bijzonder tevreden over Friesland Lease. De service en contacten met de medewerkers laat in het geheel niets te wensen over. Na beëindiging van mijn huidige leasecontract zal ik hoogstwaarschijnlijk wederom bij Friesland Lease een contract afsluiten.

Friesland Lease is voor mij nagenoeg onzichtbaar. Zo onzichtbaar dat het soms ongemakkelijk is.

Zeer tevreden. Snel en goed bereikbaar en directe service

Zeer betrouwbare en duidelijke leasemaatschappij. Met ook zeer vriendelijke medewerkers die overal bij helpen en duidelijke antwoorden geven.

Friesland Lease, duidelijk goed bereikbaar en zeer vriendelijk.
Goed gevoel bij elke kilometer die ik maak.
Absoluut een aanrader om hier je auto te gaan leasen.