Ik heb weinig met de leasemaatschappij te maken en dat is een goed teken denk ik.
En een schade melden die ik helaas buiten mijn schuld had via de app melden ging ook eenvoudig. Dik in orde dus.

Betrouwbare partij

De afstand van Eindhoven tot Drachten is natuurkijk erg groot, en dat is niet zp praktisch. Het enige dat ons bindt is Philips.Toch maakt de (fysieke) afstand niet uit. Als er iets is hebben we... De afstand van Eindhoven tot Drachten is natuurkijk erg groot, en dat is niet zp praktisch. Het enige dat ons bindt is Philips.Toch maakt de (fysieke) afstand niet uit. Als er iets is hebben we telefonisch contact, soms per e-mail. En dat werkt ook. Ik krijg een fijne, persoonlijke behamdeling, en dat voelt goed. Alsof Eindhoven en Drachten dicht bij elkaar liggen.

De ervaring die ik heb is goed. Ze hebben ook een duidelijke bijrijdersapp waar ik veel gebruik van maak.

Weinig contact (nodig) gehad maar alles liep naar behoren

Prima maatschappij, er zou meer keuze moeten zijn waar je je auto kan brengen voor onderhoud

Toen ik een probleem had, ben ik zeer vriendelijk geholpen, er werd met me meegedacht voor een passende oplossing, geluisterd naar mijn suggesties, en uiteindelijk samen de beste oplossing gevonden... Toen ik een probleem had, ben ik zeer vriendelijk geholpen, er werd met me meegedacht voor een passende oplossing, geluisterd naar mijn suggesties, en uiteindelijk samen de beste oplossing gevonden en toegepast.

Ik heb amper contact met Friesland lease. Tot nu toe ook geen reden voor geweest. Ik zou echt moeten zoeken naar werkwijzen bij schade of andere calamiteiten. Ik vind het daarom ook lastig om een... Ik heb amper contact met Friesland lease. Tot nu toe ook geen reden voor geweest. Ik zou echt moeten zoeken naar werkwijzen bij schade of andere calamiteiten. Ik vind het daarom ook lastig om een mening te hebben over bovenstaande onderwerpen

Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn uitstekend. Altijd goed bereikbaar, prima adviezen en flexibel.

Prima ervaringen en goede ondersteuning.