IK heb nog nooit iemand van frieslandlease gesproken, alles is via de Opel garage gegaan.

Ik ben via mijn dealer op Friesland Lease geattendeerd en ik heb geen seconde spijt dat ik er op ingegaan ben. Friesland Lease kwam snel ter zake met een goed aanbod. De communicatie verloopt snel... Ik ben via mijn dealer op Friesland Lease geattendeerd en ik heb geen seconde spijt dat ik er op ingegaan ben. Friesland Lease kwam snel ter zake met een goed aanbod. De communicatie verloopt snel en gemakkelijk. Een verandering van kilometers was met 1 mailtje geregeld. Kortom, een aanrader!

Goede, snelle service. Houden rekening met persoonlijke omstandigheden

Vanaf dag 1 een prettig contact, persoonlijk en met aandacht.
Friesland lease is heel klantgericht, hele goede service.
Wij rijden inmiddels 2 jaar met heel veel tevredenheid.

Alles zeer goed geregeld, erg vriendelijk personeel

Duidelijke contracten en maandelijkse facturering

Goede Ervaring, netjes te woord gestaan als je belt.

Ik heb gewoon een hele goede ervaring met Friendlandlease. Vanaf het eerste contact tot en met heden. Ik zou het echt iedereen aanraden!

Tot nu toe prima, weinig problemen.

De keren dat ik belde of informatie wilde ben ik goed te woord gestaan en werden en mooie tussenoplossingen geboden en werd er snel gehandeld. Dan voel je je gehoord en geholpen en dat is de beste... De keren dat ik belde of informatie wilde ben ik goed te woord gestaan en werden en mooie tussenoplossingen geboden en werd er snel gehandeld. Dan voel je je gehoord en geholpen en dat is de beste service die je kan krijgen.