Heel beperkt, bij het afsluiten van het contract "even" contact gehda maar er is niets aan de hand, dus verder ook niet,

Onze ervaringen met Friesland Lease de afglopen jaren zijn zeer goed. Ze zijn proactief en komen de afspraken na. Daarnaast maken ze er geen probleem van om eens een service te verlenen die zij... Onze ervaringen met Friesland Lease de afglopen jaren zijn zeer goed. Ze zijn proactief en komen de afspraken na. Daarnaast maken ze er geen probleem van om eens een service te verlenen die zij contractueel niet hoeven te verrichten.

Prima samenwerking

Uitstekend en behulpzaam

Er kan d-hoc geschakeld worden, het grotere geheel ontbreekt

Goede informatie en medewerking bij aanvraag van een lease overeenkomst. Er werd meegedacht!

De ervaring met Friesland lease is meer dan goed. Friesland lease weet zicht te onderscheiden op het gebied van service en toegankelijkheid. onze ervaring is hier in da ook goed door de korte... De ervaring met Friesland lease is meer dan goed. Friesland lease weet zicht te onderscheiden op het gebied van service en toegankelijkheid. onze ervaring is hier in da ook goed door de korte lijntjes en juiste handelingen.

Korte lijntjes. Snelle reactie. Verder nog niet veel ervaring mee.

Hallo, de collega die contact met u had is elders werkzaam sinds 1 april. Ik kan geen goede indicatie geven van de kwaliteit van Friesland Lease.
U mag gerust contact met mij opnemen.
Vr...
U mag gerust contact met mij opnemen.
Vr gr Mirjam Dalmolen 0882343218