Goede samenwerking en bereidheid to oplossing van problemen.

In het algemeen is mijn ervaring goed en ben ik tevreden. Bij bepaalde afdelingen is de verwerking van gevraagde gegevens iets minders snel dan ik zou willen.

De ervaring die ik als lease rijder al jaren bij Friesland heb is dat ze altijd keurig en snel antwoordt geven op je vraag.
Bij schade of vervanging van onderdelen nooit geen probleem en de...
Bij schade of vervanging van onderdelen nooit geen probleem en de dealer vraagt niet eens om een opdracht is altijd goed bij Friesland leas.

Lease maatschappij gekenmerkt door het persoonlijk contact van de leaseadviseur met de klant waardoor het geen anonieme organisatie is maar één met een gezicht.

Ik ervaar Friesland Lease als een klantgerichte organisatie. Goed bereikbaar, toegankelijk, menselijk, gemoedelijk zelfs en dat gecombineerd met professionaliteit en betrouwbaarheid. Ik heb echt... Ik ervaar Friesland Lease als een klantgerichte organisatie. Goed bereikbaar, toegankelijk, menselijk, gemoedelijk zelfs en dat gecombineerd met professionaliteit en betrouwbaarheid. Ik heb echt niets te klagen.

Ik heb goede ervaringen met FL. Kundig personeel, snelle reactie op vragen en prettig contact.

Duidelijke taal, afspraak is afspraak en direct benaderbaar zijn de sterke punten van Friesland lease. Zet daarnaast dan ook nog een concurrerend tarief en dan heb je de gewenste mobiliteitspartner.

Groen en klantgericht

Word altijd netjes geholpen, men staat ook open voor sugesties en als we uitleggen dat onze situatie wat minder is financieel, merk je dat er begrip/compassie is vd medewerkers van Friesland lease... Word altijd netjes geholpen, men staat ook open voor sugesties en als we uitleggen dat onze situatie wat minder is financieel, merk je dat er begrip/compassie is vd medewerkers van Friesland lease dat voelt fijn.