Weinig contact, en dat beschouwen wij als heel positief

Prettige en vakkundige mensen met korte lijntjes, waardoor het fijn is om met FL zaken te doen.

Helaas geen positieve ervaring, meerdere malen contact gezocht - geen enkele keer teruggebeld danwel benaderd. Lease contract liep al geruimte tijd gelden af, maatschappij heeft nooit zelf actie... Helaas geen positieve ervaring, meerdere malen contact gezocht - geen enkele keer teruggebeld danwel benaderd. Lease contract liep al geruimte tijd gelden af, maatschappij heeft nooit zelf actie ondernomen om dit kenbaar te maken.

Correcte en snelle service. Helaas een aanrijding gehad met mijn auto, maar zeer snel geholpen door de leasemaatschappij! De bergingswagen was er snel en het vervangend vervoer goed en naar mijn... Correcte en snelle service. Helaas een aanrijding gehad met mijn auto, maar zeer snel geholpen door de leasemaatschappij! De bergingswagen was er snel en het vervangend vervoer goed en naar mijn wensen.

Betrouwbare partner voor het wagenpark

Uiterst tevreden over Friesland Lease. Een leasemaatschappij die een stap voorruit denkt in mobiliteit. De combinatie met Leasefiets geeft een hele andere positieve kijk op mobiliteit. Daarnaast is... Uiterst tevreden over Friesland Lease. Een leasemaatschappij die een stap voorruit denkt in mobiliteit. De combinatie met Leasefiets geeft een hele andere positieve kijk op mobiliteit. Daarnaast is het persoonlijke contact goed en belangrijk.

Er is niet heel veel contact wat mij betreft een goed teken is. De afwikkeling onlangs voor de nieuwe lease-auto is prima verlopen, goed advies en goede afwikkeling.

Mijn ervaringen zijn over het algemeen goed te noemen, alleen werd ik onlangs onderweg naar mijn vakantiebestemming gebelkd over het feit dat een bestuurder de banden (winter naar Zomer) had laten... Mijn ervaringen zijn over het algemeen goed te noemen, alleen werd ik onlangs onderweg naar mijn vakantiebestemming gebelkd over het feit dat een bestuurder de banden (winter naar Zomer) had laten wisselen en hij vond dat dat niet nodig was omdat volgens hem de zomer bijna voorbij was(het was 30+ graden in Nederland. Ik heb de wissel in de contracten staan en betaal hier denk ik voor dus dit kan echt niet.

Alles loopt gesmeerd.