Mijn ervaring met Friesland Lease zijn ook het afgelopen jaar weer top geweest. Door de Corona tijd rijd ik veel minder kilometers dan gebruikelijk. Mijn leasecontract kon zonder veel moeite worden... Mijn ervaring met Friesland Lease zijn ook het afgelopen jaar weer top geweest. Door de Corona tijd rijd ik veel minder kilometers dan gebruikelijk. Mijn leasecontract kon zonder veel moeite worden aangepast. Het contact met de accountmanager was ook weer heel prettig. Kortom: ik ben uiterst tevreden over Friesland Lease.

Al jarenlang heel erg tevreden over Friesland Lease

De leasemaatschappij waar ik mijn voertuigen lease is flexibel, meedenkend in oplossingen en altijd behulpzaam.
Precies wat je van een leasemaatschappij hoopt te verwachten.

Tot nu geen op af aanmerking.Nog geen schade of onderhoud gehad.

Tevreden in zeker in combinatie van dealer een prima oplossing met goed service. Heb deze combi ook bij potentiële private lease klanten aanbevolen

De ervaring met de lease-adviseur viel nogal tegen. Er wordt niet meegedacht met de klant bij het uitzoeken van de auto en ik had het gevoel lastig te zijn in plaats van als klant te worden... De ervaring met de lease-adviseur viel nogal tegen. Er wordt niet meegedacht met de klant bij het uitzoeken van de auto en ik had het gevoel lastig te zijn in plaats van als klant te worden behandeld.
De ervaringen met de back-office zijn daarentegen zeer positief te noemen. Je wordt snel en adequaat geholpen.

Friesland lease reageert snel op vragen en verzoeken. Hebben tijdens de Corona-crisis goed meegedacht en snel geschakeld om facturatie aan te passen inzake brandstofverbruik.

Mijn ervaring is positief. Heb ongeveer 2 a 3 x per jaar contact en dan word ik goed en deskundig geholpen.

Wij zijn blij met Friesland Lease. Ze nemen de tijd voor ons en voelen ons gezien en gewaardeerd