Mijn algemene ervaring met Friesland Lease is positief. Alle informatie wordt goed en duidelijk gecommuniceerd. Verder speelt Friesland Lease voortdurend in op ontwikkeling zoals duurzaamheid,... Mijn algemene ervaring met Friesland Lease is positief. Alle informatie wordt goed en duidelijk gecommuniceerd. Verder speelt Friesland Lease voortdurend in op ontwikkeling zoals duurzaamheid, elektrisch rijden, vitaliteit en mobiliteitsmogelijkheden. Zeer prettig en duidelijk in de omgang. Zakelijk gezien weet je wat je kunt en mag verwachten!

Goede service. Denken graag (proactief) mee.

Goed. Steeds erg direct en snelle reacties terug.

Kundige mensen en zeer behulpzaam en snel een duidelijk antwoord

Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn positief. Altijd goed bereikbaar. Bij problemen krijg ik een goede service en wordt alles correct afgehandeld.

Vertrouwde relatie

Prima contact en flexibel waar nodig.

De afgelopen 4 jaar hebben wij bijna 30 kleine auto's geleased. Tijdens het contract zijn er geen problemen geweest. Alleen bij het inleveren bleek dat er erg kritisch naar schades is gekeken.... De afgelopen 4 jaar hebben wij bijna 30 kleine auto's geleased. Tijdens het contract zijn er geen problemen geweest. Alleen bij het inleveren bleek dat er erg kritisch naar schades is gekeken. Het probleem is aangekaart en wij hebben samen met de accountmanager gekeken hoe de schades beoordeeld worden. dit is in alle redelijkheid gebeurd.

Fijne en sympathieke groep mensen die hun vak verstaan.