Duidelijke heldere communicatie.
Nakomen van gemaakte afspraken.

Alles prima tot nu toe

Uitstekende service, dat is wat ik erover kan zeggen. Ik word altijd netjes opgevangen via de telefoniste en Marvin is degene die mij daarna tot in de details helpt. Dit is voor het eerst dat ik een... Uitstekende service, dat is wat ik erover kan zeggen. Ik word altijd netjes opgevangen via de telefoniste en Marvin is degene die mij daarna tot in de details helpt. Dit is voor het eerst dat ik een auto lease, daarom heeft hij de tijd genomen om alles rustig met mij door te nemen. Dank daarvoor en ik zal iedereen aanbevelen om bij Friesland Lease relatie aan te gaan.

Goed bedrijf, makkelijk om contact mee te maken. Vriendelijk en goed personeel.

Het contact met FrieslandLease is altijd prettig en 'persoonlijk. Bovendien is het erg fijn dat ze bereid zijn mee te denken en oplossingen te vinden. Daarnaast ervaar ik het als zeer positief... Het contact met FrieslandLease is altijd prettig en 'persoonlijk. Bovendien is het erg fijn dat ze bereid zijn mee te denken en oplossingen te vinden. Daarnaast ervaar ik het als zeer positief dat ik al vele jaren dezelfde contactpersoon heb en daardoor weet dat hij ons bedrijf kent en weet wat wij verwachten van een leasemaatschappij.

Prima. snelle reactie op vragen

Leasemaatschappij waar echt persoonlijk contact is.