Goede contacten, snelle reactie en denken met je mee

De medewerkers van Friesland Lease zijn erg vriendelijk en behulpzaam of het nu gaat om ondersteuning bij het kiezen van een leaseauto, het oplossen van problemen, het beschikbaarstellen van een... De medewerkers van Friesland Lease zijn erg vriendelijk en behulpzaam of het nu gaat om ondersteuning bij het kiezen van een leaseauto, het oplossen van problemen, het beschikbaarstellen van een vakantieauto of het beantwoorden van een simpele vraag. Kortom, het contact is heel prettig.

Tevreden over invulling van specifieke wensen bij complexe vraagstukken

Tot op heden ZEER tevreden.

Mijn ervaring met Friesland Lease zijn tot nu toe zeer positief. Vragen worden snel en adequaat beantwoord. Ik kan iedereen adviseren om met Friesland Lease in zee te gaan.

Prima, het loopt goed, daardoor bijna geen contact

Nooit geen problemen mee

Kort en duidelijk....

EOC heeft maar 1 auto bij De Friesland en we hebben alleen contact gehad bij de start van het contract!

Friesland Lease hanteert net als ons bedrijf een pragmatische en non nonsense aanpak. Ze denken altijd mee in oplossingen en zijn niet bureaucratisch. Daarnaast is het een bedrijf dat voortdurend... Friesland Lease hanteert net als ons bedrijf een pragmatische en non nonsense aanpak. Ze denken altijd mee in oplossingen en zijn niet bureaucratisch. Daarnaast is het een bedrijf dat voortdurend innovatief is op het gebied van duurzaamheid. Iets wat wij zelf ook elke dag proberen.