Ik ben tevreden over Friesland Lease: heldere info, goed bereikbaar.

We hebben gelukkig nog geen problemen gehad.

Tot nu toen weinig contact, niets te regelen.

Omdat wij willen overstappen naar elektrisch rijden en er een aantrekkelijke subsidie en Renault actie was tot 1 september 2020 heb ik aangevraagd wat de afkoop van de lease zou zijn als ik een... Omdat wij willen overstappen naar elektrisch rijden en er een aantrekkelijke subsidie en Renault actie was tot 1 september 2020 heb ik aangevraagd wat de afkoop van de lease zou zijn als ik een nieuwe lease offerte zou nemen met inlevering van de huidige auto. Hierbij stuitten wij op een aantal problemen de medewerking was niet wat ik verwachte, de afkoop werd eerst bepaald aan de hand van de contractvoorwaarden (die konden wij zelf wel berekenen) navraag bleek dat minder te zijn als we een nieuwe lease aangingen, toen bleek dat uw lease aanbieding voor de Renault Zoe niet de Renault korting meenam in het lease bedrag (vreemd) ik heb toen gevraagd wat de Skoda moest kosten als ik die zou kopen, daar heb ik nu nog geen antwoord op echter navraag bij wij kopen auto's.nl was snel EUR 16999,00, kortom ben ik dus niet tevreden over de afhandeling en ben ik dus een erg teleurgestelde klant die het gevoel krijgt maar een nummertje te zijn in opinie van Friesland Lease, graag verneem ik een reactie van u.

Goede ervaring met afsluiten leaseovereenkomst en contact

Prima bedrijf met korte lijnen.Communicatie ging bij het uitzoeken van de auto erg goed.
Verder is het bedrijf erg flexibel toen wij een offerte lieten maken bij de dealer.

Denken goed mee in passende mobiliteitsoplossingen

Friesland Lease is een betrouwbare correcte partner.

Goed en positief. Keurig personeel en heldere uitleg.