Goede informatievoorziening en snelle afhandeling indien er een vraag of een issue is.

Prettige samenwerking, goed prijs - kwaliteit -service niveau en persoonlijke benadering.

Ik ben zeer tevreden , ik heb ze gelukkig weinig nodig dus dat is sowieso positief.

Ik ben erg tevreden over Frieslandlease. Vast contactpersoon die snel en adequaat reageert. Duidelijke offertes, orderbevestigingen en marktconforme prijzen.
Ook loopt Frieslandlease voorop...
Ook loopt Frieslandlease voorop als het gaat om verduurzaming/milieu bewust beleid rondom mobiliteit.

Iemand een deuk in mijn geparkeerde auto gereden gelukkig naam en adres achtergelaten
Frieslandlease gebeld zeer vriendelijk antwoord gehad en super geholpen

Super fijn bedrijf op mee samen te werken. Vriendelijke medewerkers, scherpe prijsstelling. Top bedrijf!

Eerlijk, helder, goede service

Zeer correcte behandeling en informatie
Goed samenspel met de dealer en komt afspraken goed na.
CHAPEAU

Aanvraag zeer goed verlopen maar na 3 maanden lekke band met schroef in zijgedeelte
moest een nieuwe band op . in eerste instantie moest ik dat zelf betalen want de band was nog 7mm stond in voorwaarden dit nagekeken maar kon niets vinden
Daarna alsnog terug-gestoord
Wel raar want ik moet volgens voorwaarden alleen benzine en boetes betalen
maar goed opgelost