Weinig ervaring met de leasemaatschappij tot nu toe. Rij nu bijna 2 jaar via FrieslandLease en de contacten die er geweest zijn waren correct en plezierig.

Correct, accuraat en snel zijn de meest in het oog springende kenmerken van het FL team

Mijn ervaring is zeer wisselend. Het persoonlijke contact en het meedenken met de leaserijder is prima! Aan de andere kant krijg ik de rekening voor een klein krasje voor een auto die ik inleveren... Mijn ervaring is zeer wisselend. Het persoonlijke contact en het meedenken met de leaserijder is prima! Aan de andere kant krijg ik de rekening voor een klein krasje voor een auto die ik inleveren en krijg vervolgens krijg ik een auto mee met de nodige kleine schades. Dat komt wat raar over. Het bestelproces was voor mij zeer ondoorzichtig daardoor kom je voor verrassingen te staan.

Op zich prima.

Prima, netjes ontvangen en goed behandeld, zelfs een bloemetje voor de nieuwe lease auto. De service betreft vooral het auto bedrijf van de volkswagen up. Ik heb weinig contact gehad met de lease... Prima, netjes ontvangen en goed behandeld, zelfs een bloemetje voor de nieuwe lease auto. De service betreft vooral het auto bedrijf van de volkswagen up. Ik heb weinig contact gehad met de lease maatschappij.

Goede dienstverlening. Prettige contacten.

Mijjn ervaring met Frieslandlease zijn zeer positief. De accountmanager van mijn bedrijf, en daarmee mijn contactpersoon, is zeer behulpzaam, denk mee, kijkt naar mogelijkheden en reageert snel en... Mijjn ervaring met Frieslandlease zijn zeer positief. De accountmanager van mijn bedrijf, en daarmee mijn contactpersoon, is zeer behulpzaam, denk mee, kijkt naar mogelijkheden en reageert snel en adequaat op mijn vragen.