Auto niet conform overeenkomst en te laat geleverd. Vervolgens zeer slechte communicatie hierover en starre houding om de auto juist af te leveren. Zonder overleg werd de leaseprijs verhoogd omdat... Auto niet conform overeenkomst en te laat geleverd. Vervolgens zeer slechte communicatie hierover en starre houding om de auto juist af te leveren. Zonder overleg werd de leaseprijs verhoogd omdat achteraf inbouwen van de bestelde opties meer had gekost. Na maandenlang gesteggel is men knarsetandend met de oorspronkelijke overeenkomt akkoord gegaan.

Goed, maar het weinige contact is uitstekend

Wij vinden het erg prettig dat er goed meegedacht wordt om een oplossing te vinden in geval van afwijkende wensen. Hier worden niet strikt de standaard leasevoorwaarden gehanteerd.

Positief. Er wordt meegedacht en waar nodig snel actie ondernomen. Ook als kleine klant word je serieus genomen.

Een vriendelijke en snelle leasemaatschappij. Een krap jaar geleden voor mijn gevoel last-minute besloten alsnog elektrisch te willen rijden, in de hoop dat er in 2019 nog een auto geleverd kon... Een vriendelijke en snelle leasemaatschappij. Een krap jaar geleden voor mijn gevoel last-minute besloten alsnog elektrisch te willen rijden, in de hoop dat er in 2019 nog een auto geleverd kon worden.. had Frieslandlease gewoon meerdere modellen op voorraad en kon ik 3 dagen later instappen. Dat geeft een kwaliteit gevoel. De markt van laadpalen is echter een heel ander verhaal, daar kan Frieslandlease misschien minder aan doen, maar de partner naar wie ze verwezen kon dat eerste gevoel niet behouden en kreeg pas 2 maanden later een paal geleverd.

Prima alles is goed geregeld

Zeer tevreden, alles goed geregeld!

De start en communicatie met Frieslandlease ging zeer moeizaam. Niet nakomen van afspraken of later weer terug komen op gemaakte afspraken. Al met al gaf dat geen positieve indruk van Frieslanlease.