Wij zijn zeer tevreden over Friesland Lease vanwege het meedenken en persoonlijke aanpak.

Nog nauwelijks contact gehad dus nog geen oordeel

Tot nu toe geen problemen, ze informeren mij tijdig wanneer nodig zodat ik zelf ook tijdig actie kan ondernemen waar nodig.

Ik had een specifieke auto op het oog en die was bij Friesland Lease op voorraad. We hebben snel een afspraak kunnen maken en de auto is snel geleverd. Met de afhandeling van mijn oude leasecontract... Ik had een specifieke auto op het oog en die was bij Friesland Lease op voorraad. We hebben snel een afspraak kunnen maken en de auto is snel geleverd. Met de afhandeling van mijn oude leasecontract ben ik uitstekend geholpen. Daar heb ik de meerwaarde ervaren. De communicatie is altijd goed. Zaken worden snel afgehandeld. Friesland lease heeft daarnaast visie voor duurzaamheid. Daarin zijn ze zichtbaar goed bezig!

Zeer plezierige contacten waarbij afspraken altijd op tijd worden nagekomen!

Ik beantwoord deze vragen lijst voor de klant Das Energy Industry Consulting BV. Mijn algemene ervaring is goed, heb eigenlijk geen wensen/vragen en er is ook weinig contact omdat alles prima... Ik beantwoord deze vragen lijst voor de klant Das Energy Industry Consulting BV. Mijn algemene ervaring is goed, heb eigenlijk geen wensen/vragen en er is ook weinig contact omdat alles prima verloopt.

Ik ben erg tevreden, telefonisch contact of via de e-mail altijd dik in orde, dingen worden snel opgelost.

Over het algemeen een prima ervaring

Super vriendelijk, behulpzaam