Tevreden vwb (dagelijks) gebruik. Afspraken tussen werkgever en leasemaatschappij lijken niet altijd even helder, ongeacht aan welke kant dat ligt.

Ervaringen en contacten zijn goed.

Ik rijd tegenwoordig een electrische auto. Ik merkte wel dat FrieslandLease hier nog weinig ervaring mee had. Met name was niet bekend hoe geladen moest worden etc.

Moeizaam contact, veelal onbereikbaar contactpersoon. veel onduidelijkheid, uiteindelijk heel tevreden met de auto zelf.

Friesland Lease is een meer dan prima maatschappij die sterk met de klant meedenkt. Voorkeuren en wensen worden vaak zonder problemen geaccepteerd en het persoonlijk contact is voor mij de perfecte... Friesland Lease is een meer dan prima maatschappij die sterk met de klant meedenkt. Voorkeuren en wensen worden vaak zonder problemen geaccepteerd en het persoonlijk contact is voor mij de perfecte manier om de relatie vorm te geven en in stand te houden.

Per 1 maart 2020 ben ik leaserijder bij Frieslandlease. Tot dusver zeer tevreden.

De afhandeling van schadegevallen wordt correct en adequaat opgepakt. Helaas duurde het bij de wederpartij (autoleverancier) erg lang voordat de schade helemaal afgehandeld was. Dit lag niet aan de... De afhandeling van schadegevallen wordt correct en adequaat opgepakt. Helaas duurde het bij de wederpartij (autoleverancier) erg lang voordat de schade helemaal afgehandeld was. Dit lag niet aan de leasemaatschappij.

Fijne leasemaatschappij met goede service. Direct contact en snelle feedback bij vragen.