Geen enkele reden tot klagen. Gewoon perfect !

De samenwerking met Friesland Lease is naar tevredenheid. Er is een erg prettig contact met de medewerkers. Ook de jaarlijkse relatiedag in Tecklenburg of Lochum wordt zeer gewaardeerd.

Friesland Lease is een maatschappij met lage drempels je wordt snel, vriendelijk en effectief geholpen. Ik ben zeer tevrede.

Prima no-nonsens leasemaatschappij. Communiceert helder en correct. Werkt zaken snel af.

Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn zonder meer goed. Ze zijn goed bereikbaar, er wordt duidelijke informatie gegeven door de juiste persoon bij bv schade, maar ook voor alle andere vragen word... Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn zonder meer goed. Ze zijn goed bereikbaar, er wordt duidelijke informatie gegeven door de juiste persoon bij bv schade, maar ook voor alle andere vragen word je vriendelijk en correct te woord gestaan.

Het contact is goed en problemen worden netjes afgehandeld. Door personeelstekorten kan het soms langer of zelf te lang duren maar dat zal overal zo zijn.

De ervaring met Friesland Lease wordt als zeer goed ervaren. Prima contactmomenten met zowel binnen als buitendienst.