Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Goede service korte lijntjes

Proactief, goed bereikbaar en helder communicerend.

Super bedrijf altijd meedenken in oplossingen

Friesland Lease is een fijne partij om onze leaseauto's onder te brengen. Ze denken met je mee, zijn goed bereikbaar, weten wat er speelt binnen het bedrijf en lossen adequaat vraagstukken op.

Correcte houding
bereid te helpen waar nodig, wel beetje afwachtend
redelijke respons, helaas soms wat te lang wachten op antwoord
administratief niet geheel zoals te verwachten...
Correcte houding
bereid te helpen waar nodig, wel beetje afwachtend
redelijke respons, helaas soms wat te lang wachten op antwoord
administratief niet geheel zoals te verwachten

In het algemeen genomen tevreden over de dienstverlening van Friesland Lease. Ik heb voornamelijk te maken met Mark Veninga en Edo de Bruijn. Ik zou in de toekomst graag direct inzicht willen hebben... In het algemeen genomen tevreden over de dienstverlening van Friesland Lease. Ik heb voornamelijk te maken met Mark Veninga en Edo de Bruijn. Ik zou in de toekomst graag direct inzicht willen hebben in een portaal/app over status van de lease-auto;s etc.

Super goed, goede interactie met elkaar

Wij worden erg vriendelijk geholpen en de medewerkers zijn erg oplossingsgericht. Ook wordt er duidelijk gecommuniceerd. Eveneens is het mogelijk de huur van een auto tussentijds te verlengen... Wij worden erg vriendelijk geholpen en de medewerkers zijn erg oplossingsgericht. Ook wordt er duidelijk gecommuniceerd. Eveneens is het mogelijk de huur van een auto tussentijds te verlengen wanneer dit tijdig aangegeven wordt. Een aanrader om hier een auto te huren, zowel voor enkele dagen als een paar maanden!

Vooral tijdens de zomerperiode huur ik een auto. Vindt het makkelijk zo. Ik bezoek vooral tijdens de zomerperiode orgelconcerten en ga ook wel regelmatig een dagje er-op-uit.