Vlotte afhandeling van zaken, niet te beroerd om met je mee te denken, goed advies.
Geen achteraf verrassing na inlevering lease auto's .

Goed bedrijf en helpt je snel als er iets aan de hand is.

Geen opmerkingen

Onze ervaring met Frieslandlease is goed.

Betrokken, servicegericht, persoonlijk

Ik heb een tijdje geleden een steenmarter onder de motorkap gehad deze had gelukkig nog geen schade aangericht ik heb toen een anti-marterapparaatje bij de dealer laten monteren voor 90 euro maar ik... Ik heb een tijdje geleden een steenmarter onder de motorkap gehad deze had gelukkig nog geen schade aangericht ik heb toen een anti-marterapparaatje bij de dealer laten monteren voor 90 euro maar ik moest dit zelf betalen zeiden ze ik vond dit vreemd omdat ik schade probeer te voorkomen draai ik zelf voor de kosten op.

Fijne organisatie die de klant centraal stelt.

Tot nu toe weinig ervaring. Men is wel op tijd om de rekening te versturen. Het is mij i nmiddels wel gebleken dat het lease bedrag zo'n 30 euro hoger is dan andere aanbieders.
En dan heb...
En dan heb ik deze maand zelf winterbanden en velgen moeten kopen. Reken je ook het
maandelijks autowassen a 11.50 euro en diverse kleine dingen zoals antivries etc. dan zie ik wel dat ik niet goedkoop uit ben bij jullie.