Mijn ervaring met Friesland Lease is geweldig. Ik reed eerst een schakel auto , maar kreeg last van artrose in mijn rechterpols in het eerste jaar van mijn lease contract. Met een telefoontje naar... Mijn ervaring met Friesland Lease is geweldig. Ik reed eerst een schakel auto , maar kreeg last van artrose in mijn rechterpols in het eerste jaar van mijn lease contract. Met een telefoontje naar Friesland Lease kon ik mijn auto inruilen voor een automaat . Voor een schappelijke omruil prijs. Top Bedrijf.

Snel prettig contact, prima afhandeling en ondersteuning bij schade door andere, nette aflevering en afhandeling van de auto ondanks dat we een stukje uit de buurt in Limburg wonen, financiële... Snel prettig contact, prima afhandeling en ondersteuning bij schade door andere, nette aflevering en afhandeling van de auto ondanks dat we een stukje uit de buurt in Limburg wonen, financiële handelingen overzichtelijk, prettig gevoel met alles, wij zijn er blij mee.

Was eerder al zakelijk klant van Friesland lease en was toen ook tevreden. Nog nooit schade geclaimd bij Friesland lease.

Vanaf het begin goede begeleiding en duidelijke uiteenzetting over de gang van zaken.

Snelle afwikkeling van de gevraagde auto. Meedenken over contractsvorm en voorwaarden

Helder communicatie, snel en direct contact, duidelijke offertes

Prima, servicegericht.

Perfecte service !

Goed bereikbaar, staan vriendelijk open voor vragen en helpen daarbij goed.

Alle contact wat ik heb gehad verliep naar wens, dus prima!