Uitstekende ervaringen; goede service en hulp / ondersteuning bij vragen. Ook bij schade goed advies en hulp vanuit de leasemaatschappij. Zeer tevreden!

Vlotte en correcte afhandeling. Onopvallend goed eigenlijk

Erg prettige lease maatschappij en meedenken met de klant, ook als ze daar zelf meer organisatie voor nodig hebben. Zo heeft FL bijvoorbeeld mijn auto voor mij opgehaald uit Tilburg :-)

Na enige aanloopproblemen verder dit jaar geen problemen meer gehad. Waarschijnlijk zijn deze "opstart" perikelen te wijten aan de private contracten t.o.v. de zakelijke contracten waarmee... Na enige aanloopproblemen verder dit jaar geen problemen meer gehad. Waarschijnlijk zijn deze "opstart" perikelen te wijten aan de private contracten t.o.v. de zakelijke contracten waarmee men meer vertrouwd is / was.

Prima service en vragen worden naar tevredenheid beantwoord.

De algemen ervaringen zijn zonder meer goed te noemen als fleetbeheerder kan ik zeggen dat de lopendeproblemen altijd voorvarend worden opgepakt en het directe contact ook meer dan goed is

Ik heb weinig tot geen contact met de leasemaatschappij. Wordt tijdig geïnformeerd over belangrijke zaken, zoals bandenwissel. Daarnaast via app inzicht in brandstofverbruik en vergelijking met... Ik heb weinig tot geen contact met de leasemaatschappij. Wordt tijdig geïnformeerd over belangrijke zaken, zoals bandenwissel. Daarnaast via app inzicht in brandstofverbruik en vergelijking met anderen.