Helaas is in t gesprek voor tekenen van het contract niet doorgevraagd naar wat voor fietsendrager ik had. Die bleek niet te passen op het type trekhaak van de auto. Er is me een korting toegezegd,... Helaas is in t gesprek voor tekenen van het contract niet doorgevraagd naar wat voor fietsendrager ik had. Die bleek niet te passen op het type trekhaak van de auto. Er is me een korting toegezegd, zodat ik met die besparing over de resterende looptijd zelf een andere fietsendrager kon aanschaffen. Die korting zie ik echter niet terug op de factuur en daardoor geloof ik ook niet dat er een kroting in verrekend is.

Fijne leasemaatschappij, duidelijke afspraken en een goede communicatie.

Ik heb nog weinig ervaring met Friesland Lease, alleen bij de start van de lease, ik lease de auto net een jaar.
Op grond van mijn verdere ervaring zal ik sommige vragen beter kunnen...
Op grond van mijn verdere ervaring zal ik sommige vragen beter kunnen beantwoorden en beoordelen.

Tevreden. Ik rijd in mijn auto en heb na aanschaf van mijn leasewagen eigenlijks nauwelijks contact. En dat is wat mij betreft ook niet nodig.

Contacten zijn prima! Vlotte respons als je ze mailt.

Prima. Goed bereikbaar. Bemiddelen goed als er wel eens iets is. Prima technische ondersteuning.

Goed, geen bijzonderheden

Goede kontakten, goed advies, fijn om zelfstandig te kunnen en mogen regelen,

Altijd prettig samen werken. Laatste 4 jaar weinig contact gehad wat binnenkort met nieuwe auto weer wat meer zal worden.