Goed, wordt goed voorzien van informatie.

Zeer beperkt contact met Friesland Lease, maar als er contact is, is het vlot en zakelijk.

Goede dienstverlening en wordt altijd netjes te woord gestaan en er is ook snel een oplossing beschikbaar voor evt. problemen.

Nu inmiddels meer dan 10 jaar een leasewagen via Frieslandlease en het bevalt mij uitstekend.

Als leaserijder staat ontzorging voorop. Bij Friesland Lease ook. Korte lijnen naar persoonlijke hulp en goede afspraken met dealers, garages en reparatiebedrijven. Er is op de achtergrond vast en... Als leaserijder staat ontzorging voorop. Bij Friesland Lease ook. Korte lijnen naar persoonlijke hulp en goede afspraken met dealers, garages en reparatiebedrijven. Er is op de achtergrond vast en zeker voldoende complexiteit om die service te borgen, maar als berijder is daar geen moment wat van te merken. 100% tevreden!

Goed bereikbaar, staan me altijd netjes te woord, snelle hulp bij pech, en denken met je mee.

Zeer tevreden. Snelle reactie op vragen en behulpzaam

Weinig contact met de leasemaatschappij. Loopt allemaal via de bedrijfsleider.

Ik weinig (direct) contact met Frieslandlease. Hier is momenteel geen aanleiding toe.
Communicatie vanuit de leasemaatschappij (portal) loopt snel en naar verwachting