Prima bedrijf met top service

Prima leasemaatschappij. Doen hun best voor hun klanten!

Ik ben tevreden met Friesland Lease. Zij reageren vlot, hebben oog voor de belangen van mij als klant en zorgen voor een verduurzaming van ons autopark, hetgeen past in onze bedrijfsfilosofie.

Ervaring is zeer goed! Goede service en altijd beleefd.

Er is weinig contact met friesland lease wat op zich al heel positief is omdat dit voor mij betekent dat men de zaken goed voor elkaar heeft. Mocht er toch wat zijn reageert men altijd snel en... Er is weinig contact met friesland lease wat op zich al heel positief is omdat dit voor mij betekent dat men de zaken goed voor elkaar heeft. Mocht er toch wat zijn reageert men altijd snel en worden ragen snel beantwoord.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over Frieslandlease. Ze denken altijd graag mee in oplossingen. Elke situatie is prima opgelost. Verder zijn ze ook erg helder in wat er wel of niet mogelijk is.

Persoonlijk, kundig en snel

Via mail contact gehad afgelopen jaar. Ben correct en op tijd geïnformeerd over bijv. banden wissel en ook over goedkopere tankstations

Ervaring is goed.
Ervaring is goed.
Een Occasion voor lease uitzoeken op de site is slecht. Auto zijn niet handig te vinden. Ook klopt soms de omschrijving van de aangeboden auto niet met het werkelijke aan te bieden zoals bv. aantal km en achteruitrijcamera staat wel in de offerten maar zit niet op de auto.
Je bent dan al gauw geneigd een andere aanbieder te zoeken. Tenslotte ben je zakelijk op zoek en betalen moet je iedereen.

Ik heb een goede evaring met Frieslandlease